پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 508
نویسنده : Alireza

به جرات می توان گفت که رادیو و تلویزیون یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی های مردم به شمار می روند. هر فرد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیود می کند. امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه پرطرفدار افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند به دلیل سرعت پایین اینترنت محل سکونت خود قادر به تماشای تلویزیون و یا دریافت ایستگاه های رادیویی از طریق اینترنت نیستند و شاید هم نرم افزار های متفاوتی را که در این زمینه ساخته شده اند امتحان کرده باشند که هیچ کدام به طور قطعی قادر به دریافت تصاویر و صدا از اینترنت نبوده باشند ادامه مطلب دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزار های کاربری , دستگاه های دیجیتال , ,



بازدید : 507
نویسنده : Alireza

DivX® Pro v8.1.3.1.8 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX® Pro v8.1.3.1.8 به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

 

Divix ms3232 نرم افزار محبوب فرمت Divx با نام DivX Plus v8.1.3.1.8.3. Pro Build 12

 

ادامه مطلب دانلود کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 485
نویسنده : Alireza

VSO Media Player پلیری قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که می تواند با نهایت کیفیت تمام ویدئوهای شما را پخش نماید . با استفاده از ویژگی CUDA قادر است در هنگام پخش فایل های گوناگون به کارت های گرافیکی nvidia شما شتاب ببخشد تا تصاویر را با وضوح هرچه بیشتر مشاهده کنید . همچنین با پشتیبانی از دیسک های بلوری قابلیت پخش این دیسک ها را نیز دارد . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، نیاز به کمترین منابع برای پخش فایل های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های صوتی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای ، عدم نیاز به هرگونه کدک برای پخش فایل های تصویری و … از خصوصیات این پلیر ۱۰۰ درصد رایگان هستند .

 

VSO Media Player پلير قدرتمند و رايگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage

 

 

 

 

 

password پلير قدرتمند و رايگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage پسورد فایل: www.downloadha.com

download پلير قدرتمند و رايگان VSO Media Player 0.2.1.400 Multilanguage لینک دانلود – 9.5 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 425
نویسنده : Alireza

 

zoomplayer مدیا پلیر قدرتمند  Zoom Player Home MAX 8.00 Final + Portable

 

 حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

ویژگیهای نرم افزار Zoom Player Home MAX 8  :

1-تبدیل سیستم شما به یک سینمای خانگی
برنامه یzoomplayer : در حالت full screen سیستم شما را به یک شبیه ساز سینما تبدیل می کند تا شما بیشترین لذت را از آن ببرید. این برنامه با داشتن کلیدهای میانبر به شما کمک می کند که در حالت فوق بتوانید فیلم را کنترل نمایید.
فیلم را به عقب برگردانید یا به جلو ببرید. صدارا کم یا زیاد کنید. فیلم را متوقف یا اجرا کنید
۲-Forward Thinking
هسته ی مرکزی برنامه ی zoom player با سرچ کردن و اسکن کردن دستگاه شما ،شما را قادر می سازد تا از به روز بودن آن اطمینان کافی را داشته باشید.این برنامه به صورت خودکار به شما لیستی ازآپدیت ها و patch ها را ارایه می کند که برای به روز بودن دستگاه شما الزامیست. با این این برنامه شما بدون داشتن دقدقه ی خاطر و هیچ خطری از بروز بودن آن اطمینان خواهید داشت. که شما قادر به تنظیم دستی این قسمت از برنامه خواهید بود.
۳-ابزاری برای همه ی احتیاجات
zoomplayer تمام انتظارات از یک دی وی دی و media control برای شما برآورده می کند.این برنامه فیلمها را با هر ترکیب رنگی، نوع، و با هر سرعتی اجرا می کند. با این برنامه شما می توانید یک کتابخانه ی شخصی از فیلم ها و موسیقی ها برای خود ایجاد و مدیریت کنید. همچنین علامتگذاری و قسمت بندی، برش و ویرایش فیلمها را با ابزار cut editor برای شما فراهم می کند. شما در zoomplayer قادر خواهید بود تا این برنامه را براساس خواست و میل خود اداره کنید.
دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 413
نویسنده : Alireza

 

RealPlayer پلير آنلاين قدرتمند RealPlayer 15.0.0.198 Final (قابل حمل)

 

 RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

قابلیتهایی همچون نگه داری تمامی کلیپ های مدیا دیجیتالی خود بصورت سازمان یافته در یک مکان، امکان ذخیره ترکهای سیس دی های صوتی تنها با یک کلیک، قابلیت توقف لحظه ای و باز گرداندن مدیاهای پخش زنده، انتقال موزیک به سی دی ها و قطعات قابل حمل بصورت کارآمد، لذت بردن از پخش شفاف و روان و با استفاده از چندین کانال، و پشتیبانی از صدای فراگیر از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند. Helix Powered RealPlayer پخش کننده چندرسانه ای دیجیتالی همه منظوره ای میباشد که به شما اجازه می دهد تا هر چیزی را که می خواهید یافته و پخش کنید. این مدیا پلیر زنده کنترل هایی که برروی ویدئو قرار دارند را بهبود بخشیده و قابلیت دسترسی به ۳۲۰۰ ایستگاه رادیویی را نیز به شما می دهد. RealPlayer همچنین دارای گزینه ای برای نصب تولبار نرم افزار برروی اینترنت اکسپلورر در حین عملیات نصب می باشد . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود از یک تنظیم کننده گرافیکی پیشرفته و سرویسهای چندرسانه ای شامل تنظیم کننده رادیو و یک راهنمای موزیک و هنرمند بهره ببرید.

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 466
نویسنده : Alireza

 

ALShow پلير قدرتمند فايل هاي صوتي و تصويري ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل)

 

 

 

ALShow یک پلیر قدرتمند و همه کاره برای مشاهده انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . این نرم افزار دارای جدیدترین کدک های تصویری و همچنین صوتی است که به راحتی می توانید به تماشای فایل های خود بپردازید . به فیلم های خود افکت ها و فیلتر های ویدئویی اضافه کنید و امکان دانلود مستقیم فیلتر های ویدئویی را نیز از سایت سازنده دارید . قابلیت کپچر صوت و تصویر ، پشتیبانی کامل از دی وی دی های فیلم ، سازگاری با انواع زیرنویس های SRT/SUB ، مشاهده فیلم ها برروی TV ، سازگاری با زبان های مختلف برای زیرنویس ها ، پشتیبانی از فرمت های گسترده و … از ویژگی های این پلیر قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب می توانید نسخه ی قابل حمل (Portable) آن را از سایت brz دریافت نمایید .

 

password پلير قدرتمند فايل هاي صوتي و تصويري ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل) پسورد فایل: www.downloadha.com

download پلير قدرتمند فايل هاي صوتي و تصويري ALShow 2.1.0.7 (قابل حمل) لینک دانلود – 16.2 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 491
نویسنده : Alireza

 

ALLPlayer پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0

 

ALLPlayer نرم افزاری قدرتمند، زیبا و البته مجانی است که می تواند اکثر فرمت های مالتی مدیا را به راحتی اجرا نماید. با داشتن پلیر ALLPlayer نیازی به برنامه های دیگری نخواهید داشت. این پلیر بسیار جالب را از brzدریافت نمایید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

 

 

password پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0رمز فایل: www.downloadha.com

download پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0 لینک دانلود – 27.4 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



پلیر قدرتمند و همه کاره QQ-Player 3.4.868
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 442
نویسنده : Alireza

 

QQ Player پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868

 

 

 

QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .

 

password پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868 پسورد فایل: www.downloadha.com

download پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868 لینک دانلود ۲۸٫۷ مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 445
نویسنده : Alireza

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Final

 

 

password پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Final لینک دانلود – 22 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



vپخش فایل های صوتی با Boom V1.0.8 (قابل حمل)
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 564
نویسنده : Alireza

Boom پخش فايل هاي صوتي با Boom V1.0.8 (قابل حمل)

 

 

 Boom یک نرم افزار کم حجم و سریع برای پخش انوع فایل های صوتی می باشد . پشتیبانی از پخش مجدد (ReplayGain) ، ساخت لیست های پخش ، تفکیک آهنگ ها از نظر خواننده ، سبک و … از ویژگی های این برنامه هستند . این نرم افزار دارای یک طراحی ساده است که برای پخش فرمت های MP3, Ogg Vorbis, FLAC, Musepack (MPC), WavPack, WAV, AIFF, MP4/M4A و WMA از کمترین منابع سخت افزاری استفاده می کند و نیازی به نصب ندارد .

password پخش فايل هاي صوتي با Boom V1.0.8 (قابل حمل) پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش فايل هاي صوتي با Boom V1.0.8 (قابل حمل) لینک دانلود ۱٫۲ مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 400
نویسنده : Alireza

VLC Media Player پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final

 

 

 

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. 

 

password پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final لینک دانلود – 21 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 516
نویسنده : Alireza

miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

 

 نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال بسیار زیاد پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیت های متنوع و گسترده است. توسط نرم افزار Miro می توانید فرمت های HD را بالاترین کیفیت پخش کنید. قابلیت جستجوی ویدئو و آهنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان و متن باز می باشد. نرم افزار Miro را می توانید از وب سایت brz دریافت کنید.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار را ببینید:

 - توانایی پخش انواع فایلهای ویدیویی مانند Quicktime,WMV,MPEG,AVI,XVID و …
- در برداشتن یک کلاینت بیت تورنت برای دانلود سریع انواع فایلها ی تورنت Miro
 - توانایی دانلود و ذخیره ی ویدیوهای Dailymotion ,YouTube ,Google Video ,…
 - دسترسی به ویدیو های رایگان HD
 - اشتراک فید Podcast ها، ویدیو بلاگها و همه ی فید های ویدیویی
- موتور جستجوی ویدیو و آرشیو کامل و طبقه بندی شده ی فایلهای ویدیویی.

 

password پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final لینک دانلود – 39 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 450
نویسنده : Alireza

JetAudio ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX

 

 

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند.

 

 ویژگی های برتر نرم افزار JetAudio:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری برای پخش با کیفیت بالا .
- قابلیت های بسیار قدرتمند در ضبط صدا از تمامی ورودی های سیستم .
- رایت سی دی صوتی و تبدیل Track به MP3 و فرمتهای رایج صوتی از داخل محیط نرم افزار
- قابلیت های بسیار خوب تبدیل فرمت صوتی در نرم افزار
- مجهز به افکت های صوتی متنوع و زیبا
- کنترل بسیار خوب پخش صوت و ویدیو
- مدیریت بسیار خوب آلبوم ها Playlist ها .
- ظاهر زیبا و مجهز به اسکین های متنوع .
- کنترل بسیار خوب اکولایزر برای افزایش کیفی صدا.
و ….

 

password ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VXپسورد فایل: www.downloadha.com

download ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX لینک دانلود – 33 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



افزایش کیفیت پخش صدا DFX Audio Enhancer 11.105
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 444
نویسنده : Alireza

 

 

dfx audio enhancer افزایش کیفیت پخش صدا DFX Audio Enhancer 11.105

 

 

 

 کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش صدای با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های و فیلم های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟نرم افزار های Windows Media Player،Winamp، در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را در جهت افزایش کیفیت پخش صدا رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای و فیلم های خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است.

 

password افزایش کیفیت پخش صدا DFX Audio Enhancer 11.105رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش کیفیت پخش صدا DFX Audio Enhancer 11.105 لینک دانلود – 3.4 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 421
نویسنده : Alireza

KLite Mega Codec پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 9.40 Mega & Full

 

 

 

 

 

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است. 

 

password پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 9.40 Mega & Fullرمز فایل: www.downloadha.com

download پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 9.40 Mega & Full لینک دانلود نسخه فول – 20 مگابایت 

download پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 9.40 Mega & Full لینک دانلود نسخه مگا – 25 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد